oozkan

“Ama her gölge, sonuçta bir ışığın çocuğudur.”
Sayfa 501·Kitabı okudu
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

oozkan

, bir kitap okudu
8/10
·504 syf.·
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2020 13. kitabı
Stefan Zweig
8.9/10 · 2.684 okunma
“Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü , hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi, hem de kuşku, Aydınlık mevsimiydi, Karanlık mevsimiydi, hem umut baharı, hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu, hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana - sözün kısası, şimdikine öyle yakın bir dönemdi ki ...” diye bir olağanüstü giriş de var tabii.
Sayfa 1·Kitabı okudu
Edebiyat