Ebu Hureyre(r.a)' dan Resûlüllah(s.a.v)'in şöyle buyurduğu rivayet edilmiştir:
''Kim beni rüyada görürse, yakında beni uyanık iken de görecektir. Ya da sanki beni uyanık iken görmüş gibidir. Şeytan benim sûretime giremez.''
( Buhari ve Müslim)
Ben de mahallemizin camiine teravih namazına devam ediyorum. Şahit olduğum şudur:
Camii mahalle camii ama, ortada mahalle yok. Yani işin gövdesi kaybolmuş. Aynı safta namaz kılan insanlar birbirini tanımıyor. Metroya binip-metrodan inen insanlar gibi, ancak göz âşinalığı. Zaten Ramazan geçip teravih bitince dağılıyoruz. Kimse kimseyi görmüyor artık. Camide vakit namazları için bir saf tutan emekli ihttiyarlar kalıyor.
O kadar!