Mektuplar oldukça akıcı, merak uyandıran, tarihi bilgilerle dolu. 2.dünya savaşından 6-7 eylül olaylarına, Rasputinden George Orwell a kadar, tüm tarih mektuplarda yerini bulmuş.Ancak bence kurgu sağlam olmamış. Günümüzde yaşayan, mektupları okuyan Rıdvan karakteri zayıf kalmış. Mektupları ne kadar merak ediyorsam, Rıdvanın sflarını o kadar atlamak istedim. Kitabın sonunuda beğenmedim. Tüm kitap boyunca Rıdvan ve mektuplar arasında bir bağ olduğunu sanırken, sonu alakasız bitti.Herşeye rağmen, yazarın okuduğum ilk kitabıdır ve genç, çağdaş bir kadın yazardan olan bu kitabı okumanızı tavsiye ederim.