Eser kesinlikle okunmaya değer, başyapıt olabilecek nitelikte bir eser. Ancak bu yayınevinin çevirisinde ciddi sıkıntılar olduğunu düşünüyorum. İthaki’yle karşılaştırdığımda çevirideki bariz kalite farkını gördüm. Çeviriden kaynaklı olarak karakteri ve olay akışını anlamakta zaman zaman güçlük çektim. Kitaba kendimi vermekte de… Yine de dediğim gibi başyapıt niteliğinde olan bu eser; günümüz toplum sorunlarıyla da bağdaştırabileceğimiz sorunları, bireyin içsel yalnızlığını ve karmaşasını ele alıyor. Kitabın kapağını kapatırken de derin düşüncelere dalarak bir hayli kendinizi sorguluyorsunuz.