"Bir insanı tanıdığını nasıl anlarsın biliyor musun?" diye sordu bana. "Yani kimsenin tanıyamayacağı kadar tanımaktan bahsediyorum." Onu tanıdığını bilirsin çünkü gerçek haliyle görmüşsündür onu, gerçekten görmüşsündür. Ona elini uzatırsın ama bir bakarsın öylece arkasını dönüp gidivermiş. Birbirinize ait olduğunuzu düşünmüşsünüzdür ama değil işte.
Yalnızlık hep var. Buna alışmaya çalış. İçine ne kadar süzülürse, ruhunun alanını o kadar genişletir. Zeki ve duyarlı insan az bulunur bir şeydir, hatta onların sayıları tükendi diyebiliriz. Eğer seni anlayacak birilerini bulmayı beklersen, öldürücü bir hayal kırıklığına uğrarsın...