“Bir keresinde” demiştin, “tek bir gün içinde kırk üç kez günbatımını izledim!” Sonra da “Bilirsin, insan mutsuzken güneşin batışını izlemekten başka türlü bir keyif alır,” diye eklemiştin.
“Kırk üç kez izlediğin gün sen de mutsuz muydun?” diye sormuştum, ama cevap vermemiştin bana.