İnsanın, ölüyorsan ne uğruna ölüyorsun, diye kendine sormasından, sarsıcı bir netlikte ansızın kapkara bir boşluk doğar. Pişman olmadan ölmek istiyorsan uğrunda ölmeyi gerektirecek hiçbir şey yoktur.
İnsan başına gelecekleri gayet biliyor da ne kendine ne başkasına söyleyebiliyor bunu. Bilmiyormuş gibi yapıyor. Herhalde filmin sürprizi kaçmasın diye.