âişe

'eklendiğimiz divanda dibace eksik, ölüm solgun artık o çürümüş seherde gülü gülle açıklayamayız şeyhim'
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

âişe

, şu anda okuyor
%45 (204/444 syf.)
Metin Altıok
8.9/10 · 3.349 okunma
“Ama sonuçta, insan burada, kalede daha iyi birşeyler olacağı umudunu taşıyabilir. Saçma gelebilir ama, yine de, siz bile, samimi olun, itiraf edin ki...” “Belki de evet., maalesef..” dedi komutan. “Hepimiz, az çok umut etmekte diretiyoruz. Ama bu çok saçma, birazcık düşünmek yeterli..
Sayfa 200 - İletişim Yayınları
anlatmadım sayın ki üşendim sayın ki yok hükmünde bar taburelerinden ve mey kadehlerinden şifa uman bu ağrım!
Sayfa 29 - ithaki yay.