h

h
@oylesnee
*dostoyevski
“üzgün degilim , daha dogrusu üzüntüm benim kendimden kaynaklanıyor , dolayısıyla teselliyle giderilebilecek gibi degil.”
Reklam
“seni , sensiz de sevebiliyorum.” Cemal Süreya
“sonunu getiremedigin , seni büyütür.”
“..yalnızca seziyorsun seni ne kadar cok sevmis oldugumu ve bu ask yüzünden omuzlarına hicbir yük binmiyor.”
“kalbim senin sandıgın kadar güclü degil.”