h

h
@oylesnee
*dostoyevski
“Biliyorum.. ondan sonra yine yalnız olacağım. Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur.”
Reklam
“güzel bir rüyadan uyanmanın tatlı saskınlıgını yasayacaklar bir süre. sonra unutacaklar . unuttukları icin de unutulacaklardır.”
Ben, yalnızlığı sevmekle suçlanıp yalnızlığa mahkum edildim.
“kalbimde senin icin yok bile kinim bence sen de simdi herkes gibisin.”
“dayanılmaz olan aslında yasam değilmiş, insanlarmıs..” Franz Kafka
Reklam