Ozan Temel

Umut içinde beklemenin bir faydası yok ki kardeşlerim
Reklam
İşte o zaman bir Rembrandt, bir Beethoven, bir Dante, bir Napoleon hakkında en ufak fikri olmayan birinin, kendini büyük bir insan sanması aslında o kadar kolaydır ki.
İnsan aşılması gereken bir şeydir. İnsanı aşmak için ne yaptın?
İçtenlik yüce bir duygudur!