Kitabı açtım ve tevafuken ilk açtığım sayfa, 34. Sayfanın " Kapağını açtım ilk çıkan şey sessizlikti" cümlesi idi..
Bir çok kitap okudum, satır okudum. Her birinin kaleminden dökülen hikâyeler bambaşka idi. Eflatun bir kalem de.
Kaliteli satırlarınız çok etkileyici idi. Sıradan bir kalemden dökülen cümlelerin ötesinde.
Üzülerek kitabın kapağını kapatıyorum, kelimelerin susmamasını dileyerek. Özcan Yıldırım
Okuyuculara iyi okumalar dilerim.
Özcan Yıldırım
Her sabah bize dayatılan bir bayrak töreniyle uyanmasak da her gün kendimze bir marş yazar, her günü bizi bekleyen yepyeni gündemlerin heyecanıyla geçirirdik.