Özge

Özge
@ozge_ozberk
"Korkaklar bin kere, cesurlar bir kere ölür..."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çektiğim hiçbir acı nedensiz değil. Ben onlar sayesinde "ben" oldum.
Her felaketin iki ilacı vardır. Zaman ve sessizlik.
"Anlıyor musunuz, anlıyor musunuz sayın bayım, bir insanın artık gidebileceği hiçbir yerinin olmaması ne demektir, anlıyor musunuz? Çünkü her insanın gidebileceği hiç değilse bir yerin olması gerekmez mi?
Evet, herşey insanın elindedir. Fakat insan korkaklığı yüzünden çok şeyi kaybedebilir. Gerçek bu. İnsanların en çok neden korktuklarını bilmek isterdim. Onların en çok korkutan şey yeni bir adım atmak, yeni bir söz söylemek.