Ölümle dövüştüm.Bu hayal edebileceğiniz en heyecansız kapışmadır.Elle tutulamayan bir griliğin içinde,ayaklarınızın altında bir zemin olmadan,etrafta koca bir hiçlikle,seyircisiz,gürültüsüz,patırtısız,şöhretsiz,zafer açlığı hissetmeden , yenilgi korkusu yaşamadan, kayıtsız bir şüpheciliğin bunaltıcı havasında,kendi haklılığınıza çok da inanmaksızın,hasmınızın haklılığına ise hiç inanç duymadan sürer gider.