Özge

Özge
@ozgesread
Ruhumuz acılı bir yerdir.
Kişinin kendi yolunda olup olmadığı adımından belli olur: Bakın şu gidişime! Gel gör ki hedefine yaklaşan kişi dans eder.
Sayfa 320·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Yukarıya tırmanmak istediğinizde, kendi ayaklarınızı kullanın! Kendinizi yukarıya taşıtmayın, yabancı sırtlara ve kafalara binmeyin.
Sayfa 316·Kitabı okudu
Edebiyat
Zira kötülük en iyi gücüdür insanın.
Sayfa 314·Kitabı okudu
Edebiyat
Çünkü sevmek, yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi. Ya hiç sevmemişsem bugüne kadar? Bir kitaba yeniden başlamak gibi, sevmeye yeniden başlamak pek kolay sayılmazdı herhalde.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Edebiyat
Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır, dedim kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Edebiyat