“Dünyanın acılarından uzak tutabilirsin kendini, böyle
yapmakta özgürsün ve senin doğana kalmıştır bu ama
kaçabileceğin bir acı varsa, işte bu da belki bu kendini uzak tutuştur.”
İşte bak, gözler gözler için neler yapıyor!
Gözlerim senin şeklini çizdi, seninkilerse, Gönlüme açılan birer pencere;
güneş de bayılıyor onlardan içeri bakmaya, sen varsın diye içerde.
Ama gözlerin sanatında yine de bir eksiklik var:
Gördüklerini çiziyorlar yalnız, yüreği tanımıyorlar.