Az okuyoruz hatta hiç okumuyoruz ve galiba hiç te düşünmüyoruz (Ahmet Hamdi Tanpınar)
Takibe takip yapmıyorum ilgimi çeken okurları takip ediyorum sadece, bilginize...
Bizim muhallebimiz yoğurttu;çikolatamız da , üzüm şırasından yapılmış, güneşte kurutulmuş, sonra kalıp halinde kesilmiş, kesme... Yoğurda pekmez katardık, kaşık kaşık yerdik. Bizim pastamızdı bu, daha doğrusu bizim kekimiz
Şaşırdınız mı?
Bu memlekette sosyalist olduğunu açıkça söyleyen kimseye rahat yok, eskiden beri böyleydi bundan sonra da değişmeyecek. Halbuki faşist olduğunu söyleyenler alkışlanıyor
Sebebi bilmediğimiz zaman hemen doğa üstüne müracaat ediyoruz. Bildiğimiz zaman ise doğal bir açıklamada bulunuyoruz. Doğaüstü bizim cehaletimizden beslenen bir fanteziden başka bir şey değildir.