“Beni özledin mi?”,diye sordum.
“Adını bile bilmediğim bir adamı özlemek zor.”
Nera’nın sesi zar zor duyuluyordu ama o sesteki hafif titremeyi fark ettim. İfadesindeki acı artık açıkça görülebiliyordu. Ama başka bir şey daha fark ettim. Gözlerinin kenarlarındaki parıltı…Onun gözyaşlarını görmek göğsümdeki ateşi tutuşturdu.
“Ben de seni özledim,” diye fısıldadım.
"Keyfim onu özlemek istedi, ben de özledim. Bilirsin, ben keyfime düşkün bir adamım." Sırıttım. "Düşmanımın kızını özlemek isterse özleyebilir, keyfime bu özgürlüğü tanıyorum."
Seni çok özledim, aklımdan çıkmıyorsun deseydin. Ben gururumun yasağından geçemedim, sen benim itirazlarımı geçip gelseydin, ısrar etseydin gelmez miydin sanıyorsun?