Seni özledim ve seni özlemeyi sevmedim. Bu kadardı yazdığım. Mesajı göndermeden önce okudum, ne kötü bir mesaj bu diye düşündüm, başka birinin gözünde korkunç komik durabilir, yani, artık sevmeyen birinin gözünde.
Gidenler nerde kaldılar, özledim gülüşlerini
bir kenti güzelleştiren yalnız onlardı sanki
onlardı çocuklara ve aşka ölesiye bağlanan
kadınları güzelleştiren herhalde onlardı