Özlemོ

Özlemོ
@ozlemiy__
Soluk alabiliyor, yiyebiliyor, içebiliyor, uyuyabiliyordum.Bunları yapmamak zaten elimde olan bir şey değildi; ama yaşamıyordum.Çünkü gerçekleştirmeyi mantıklı bulabileceğim hiçbir arzum yoktu.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bize yaşamayı, ömür geçtikten sonra öğretiyorlar..
En büyük, en şerefli eserimiz doğru dürüst yaşamaktır.
Bilmiyorum.Belki de şu sıralar dünyadaki çılgınlık akıldan daha güçlü olduğu içindir...
Sayfa 12
Tüm dünya yerle bir olurken,insanın kendisi için çalışması bir suç.Günümüzde artık hiç kimse sadece kendisi için hissedemez,kendisi için yaşayamaz.
Sayfa 12