Aslında hepimizin içinde bir yerde olan pişmanlık kitabını çok güzel anlatmış. Kitap tümüyle çok güzelken beni en çok etkileyen pişmanlıklar kitabıydı. Mutlaka okunmalı.
Kitap kısa bir özet gibiydi ve sanki içi dolsun diye insanların düşüncelerini eklemişler gibi hissettim. Bilgilendirici ve ilham veren kısımları var ama çok az.
Okumaya değmeyecek bir kitap. Aynı konuları sürekli sürekli değiştirerek veriyor kitap boyunca.
Kitapta herkes kendinden bir şey bulsun kitapla bağ kursun diye bir sürü konuya değinilmiş. Ama o kadar fazla ki bağ kurmak yerine itici olmuş.
Şehir betimlemeleri çok hoşuma gitti onun dışında kitabı hiç sevmedim.
Normal İnsanlarSally Rooney · Can Yayınları · 20199,8bin okunma
Böyle sürükleyici bir kitabı bu kadar geç okumuş olmam üzücü. Son ana kadar heyecanı bitmiyor. Kitap çok güzel yakalıyor ve bırakmıyor. Serinin diğer kitaplarını da okuyacağım.