Özmen bektaş

Özmen bektaş
@ozmenpdr
Öfke hiçbir zaman nedensiz değildir, ama ender olarak iyi bir nedeni vardır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her duygunun kendine özgü bir değeri ve önemi vardır. Tutkusuz bir hayat, yaşamın kendi zenginliklerinden kopuk ve yalıtılmış, donuk, çorak bir kayıtsızlık alemine dönüşebilir. Ancak Aristo’nun tespit ettiği gibi, makbul olan uygun duygudur, yani koşullarla orantılı bir biçimde hissedebilmektir. Duygular fazlasıyla bastırıldığında donukluk ve uzaklık yaratır; kontrolden çıktığında aşırı ve ısrarlı patolojik bir hale gelir.
Duygular bize ait olduğu sürece, zeka -iyi yada kötü- hiçbir yere varamaz.
Asıl soru “neyin tadını çıkarmak istiyorsun?”değildir, doğru soru “hangi ıstıraba katlanmaya razısın?” Sorusudur
Saatin kendisi mekan, yürüyüşü zaman, ayarı insandır.Buda gösterir ki zaman ve mekan, insanla mevcuttur.