Bu kadar tahlilsizliğin bi araya geldiği kitap. Bazı sayfalarını okumadan geçtim desem yeridir. Bazı sayfaları gereksiz uzun ve anlamsız geldi. Çok beğenmediğim bi kitaptı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okuduğum ilk Orhan Pamuk kitabı. Ben çok severek ve sonunu çok merak ederek okudum. Kırmızı saçlı kadın kader ve baba oğul ve Mahmut usta. Güzel bi kitaptı
Birisini sevmeden evlenmek. Karı koca olarak birbirlerini tanımıyorlar. Son kısım bana biraz manidar geldi karısı da ona bişeyler hissetmeye mi başladı?