Şimdi size soruyorum Profesör: Ben miyim deliren yoksa dünya mı ? Freud işaret parmağıyla vurarak küle üfledi ‘ ilk olarak sakince yerine otur ‘ .İkincisiyse , evet , dünya delirdi.Ve üçüncüsü , boş hayallere kapılma, çünkü herkes daha da fazla delirecek .