PulseoftheBook

Söylemeliydi… ölülerin geri dönmemesinin sebebi , oranın buradan daha az yalnız olmasıydı… bize verebilecekleri tek teselli buydu…
Reklam
Hayatta nezakete yer yoktur! Bazen içimizdeki iskeleti açığa çıkarmak, içimizdeki ölümü görünür kılmak gerekir
Herkes yalnızdı, çok yalnızdı ve herkes yitirdiği, bir daha asla sahip olma umudu taşımadığı şeyin özlemini çekiyordu.
Bir bar kuşunun ötekine dediği gibi: Hayat ya kirli bir bardak ya da çok kirli bir bardaktır.
Hamlet’in neden intihar etmemeyi seçtiğini biliyor musunuz? diye sordu Thomas Çünkü Hamlet, intihar edenlerin ölümlerine zaferle gittiklerini fark etti, dedi.
Reklam