"Herkesin derdi kendine biliyor musunuz, ben bugün konuşsam derler ki hala mı o mevzu, maalesef hala o mevzu çünkü ben ilk defa bu kadar inandığım yolda yalnız bırakıldım. "
"...en iyisi düşünmemekti. kaçmaktı. kendi içime kaçmak. fakat bir içim var mıydı? hatta ben var mıydım? ben dediğim şey, bir yığın ihtiyaç, azap ve korku idi."