Ahh şükrü erbaş içim dolu dolu ah şükrü erbaş diyorum nasıl bir duygudur bu , nasıl bir acı , nasıl bir özlem .... kitabın dili , duygusu o kadar yoğun ki dolu dolu hissediyorsunuz .. Ömür hanım şiirini yıllardır çok severek dinliyordum en sevdiğim siirlerindendir eşine yazdığını öğrendiğimden beri şükrü erbaş' ı daha çok merak ettim ve daha çok araştırdım .. Nasıl naif bir hitaptır etkilenmemek mümkün değil okuyun arkadaşlar aşka olan inancınız artsın ..