Bu şehir öyle bir şehir ki,küçük bir Kiz üzülür,üzüldügü anlasilmaz.Kuslar cehennem çigliklariyla ötüsür,duyan olmaz.Bir agac acikir,kimse...hiç kimse umursamaz.
“Gönül bağı kurduğun her şeyden sorumlusun” demişti Küçük Prens.Aslında o kadar güzel bir şey söylemişti ki.Günümüzdeki sahte sevgilerin ne kadar geçici olduğunu göstermişti.Bir yıldızda bir çiçeği seviyorsan,geceleri gökyüzünü seyretmek güzeldir.Bütün yıldıZlar çiçeklenir.