Onun gibi si gelemez onun gibi param parça ! İçten ve mütavazi ..
Öncelikle her şey için teşekkür ederim ne diyeceğimi nasıl başlayacağımı bilmiyorum söylencek konuşulcak bir çok cümle ve kelime var vardı yada ama artık belkide elimizde sadece can kırıklıkları yarım kalmış hayaller ve umutlar kaldı. Olsun... Seni hep çok sevdi o kadar sevdimki kendimden bile vazgeçtim ama artık galiba sendende geömem gerekiyor. OLSUN... Kendimi hiç gide bileceğine ne olursa olsun ne yaşanırsa yaşansın gide bileceğine alıştırmamıştım inandırmamıştım ve galiba şuan da çektiğim zorlukta bu gerçek oldupuna olabileceğine inanmadığım bir şey ellerimle ellerinler ellerimizle gerçekleştirdik gerçekleşiyor yada. saksıda oraman çiçeklerini yeiştiremiyorsun. OLSUN... Çok üzgünüm ama gitmeyede kalmayda yorgunum artık biliyorum sende. Hatalar artık yaşama dönüş müyor hatalar havada kalıyor bizide bu yoruyor seni ittirmelerim (senin değiminle tabi )seni çok yıprtı biliyorsum, beni değersiz hissetirmelerin ve değmemelerin (benim değimile tabi) beni çok yıpratı biliyorsun. OLSUN... Bi yedi aya herşey sığar mı bilmiyorum ama sığdı çok güzeldi muhteşemdi her şeyiyle bu yedi ay benim için dünyanın en güzel şarkısının en güzel yeri gibi hep aklımda dönüp duracak bana bu yedi ayda cenneti tantırdığın için teşekkür ederim umarım sende benle bu konuda aynı şeyleri paylaşıyorsundur. Sen hala benim hayallerimde kalan yaşayacak olan çocuklarımın annesi hayyalerimde kurduğum evimin hanımısın ama artık belkide hiç yaşayamayacağımız ve zihnim en güzel kalbimin en temiz ruhumunda her zerreisinda tek başıma yaşatacak olduğum hayyallerimin. OLSUN... Seninle hep gurur duydum hep sana bazen laf söyledim bazen kızdım bazense eleştirdim ama kötülüğün için değil senin içindi anlamadın belki artık anlarsın anlamzsanda artık önemli değil yüzün gülsün. OLSUN... Sana bu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
ne çok ölü düşün var senin kırık dökük gerçeklerin üşüşünce düşüncene ne çok canlı acın var senin ne çok diri ölün var senin param parça yaşamın bastırınca bakışına ne çok akan kanın var senin ne çok yiten ânın var senin oruç aruoba*
Ne korkunç değil mi ? umutsuz yaşanmadığı gibi , ama hayal kırıkliğı da , var olan tüm umutlarızı da yok ediyor... bizi param parça ediyor... bu acı ile savrulup duruyoruz
"SENİ SEVİYORUM"
Çok kolay demi iki kelime 6 hece ama etkisi uzun zaman sürebiliyor bazen ağzınizdan çıkan tek kelime o insanın kalbini param parça edebiliyo mesele bazen sizin dediğiniz kelime değilseonu dediğiniz kisideki yeriniz oluyo sevmiyosaniz insanlara değerli özel hissetirmeyin hiç bı insan kendini değerli hissetmesi yerde yesermez mutlu olmadığı onu güldürmeyen Adamada aşık olmaz mesele ne diyonuz ya mesele tam olarak bu işte sevmeyi beceremiyosaniz seni seviyorum demeyin insanların kalpleri oyuncak değil 😌
Yanıldık yeminle yanıldık param parça olduk yok olduk ,