Şöyle bir ileti okudum aşk var ama başka yerlerde alta inmek lazım diye lan bunu yazmak ayıp bir kere ne demek bu seni kim yetiştirdi bir anne baba değil mi hiç mi terbiye almadın hayat görüşün yok senin bir azalmadınız böyleler ve gittikçe çoğalıyosunuz insanlık adına büyük olay 1k insagram Facebook kullanmayın hatta teli elinize almayın ya gece gece sinirlerim bozuldu buna benzer o kadar çok insan var ki pardon insan dedim lafın gelişi yani yazıklar olsun size erkeğim delikanlıyım diye bide insanlara racon yapıyorsun gevşekler sizi kızların neden fake hesap kullandığını şimdi daha iyi anlıyorum lan siz neden hiç bitmiyosunuz bitin artık ya yeter sizin gibi erkekler yüzünden kızlar bizede güvenmiyor ve hak veriyorum yani ne diyim sizin soyunuz inşallah bir gün tükenir hiç tükenir diye umudum yok ama neyse.