Geçen yıl okuduğum için detaylı bir inceleme yapamayacağım ancak hatırladığım kadarıyla kitabı bitirdiğimde yazara hayran kalmıştım. Çünkü bana göre bir kadının ruhundan bu denli anlayan biri pek bulunmaz. Öyle ki kadını analiz etme biçimi aklımda kaldığı kadarıyla halen de hayranlık uyandırıcı.
Sonuç olarak kitap, Zweig'ın diğer bir içimlik kitaplarıyla eşdeğerdir, okuyunuz.