『ANEKDOT』

『ANEKDOT』
@pdr_pdr
Keşke bir şiir okumuş, bir kedi sevmiş olsaydınız. Belki bu kadar kirletmezdiniz dünyayı...
"kendimi bırakmak, unutmak, uyumak istiyorum."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“aşağılıyorsun, bizzat kendini aşağılıyorsun ruhum! kendini onurlandıracağın zaman gelip geçiyor. çünkü herkesin tek bir yaşamı vardır ve seninki hemen hemen tamamlandı; kendine saygı duyan biri değil, diğer insanların ruhlarında kendi mutluluğunu arayan birisin.”
Edebiyat
“Çok şey vardı anlatılacak. o yüzden sustum. birini söylesem, diğeri yarım kalacaktı. Sen duydun mu sustuklarımı?”
1000Kitap
"Hep eksik hissettim kendimi yalnızken; iyi hissettiğim de oldu. Ama hep eksik."
Dünyanın en güzel hissi önceden aşık olduğun kişiye bakıp bir şey hissetmediğini fark etmek.
İnsan ve Duygular