"Ben yapamam," dedi."Yalvarırım sen de bakma. Yaşayan ruhu kalplerimize dipdiri gömülmüşken ve eşsiz güzelliği oranın derinliklerrine kazınmışken, uyur ya da uyanık haliyle gözümüzün önüne gelebilecekken, onun cansız bedenine bakıp kendimize eziyet etmenin gereği yok."
İnsanın iyiliği için çabalayan kişi sık sık nankörlükle karşılaşacaktır, kendisinin ektiği, kötülükle ve ahmaklıkla sulanan tohumdan çıkan nankörlükle.