Ah, ah, sevgili dostum! Beni
eskiden tanısan șu perişan halime inanmakta güçlük çekerdin.
O zamanlar ümitsizlik nadiren yüreğimi mesken tutardı ve
önümde parlak bir gelecek var gibiydi; ta ki ben bir daha hiç mi hiç ayağa kalkmamak üzere yere düşene kadar"
Kitap fiyatları o kadar pahalı ki mecburiyetten ben de artık bir e- okuyucuyum. Bunun için D&R ile işbirliği içinde olan Kobo Books uygulamasını kullanıyorum. Piyasadaki 200 lira olan kitapları 20-25 liraya bulabiliyorsunuz. Üstelik takipte kalırsanız istediğiniz kitabı da yakalayabilirsiniz. Size PDF şeklinde yüklenmiyor, sanırım bunun sebebi farklı ortamlarda kitabın ücretsiz biçimde yayılmaması. Kitap sizin arayüzünüze ekleniyor. Yazara da hakkını vermiş oluyoruz. Böylesi benim vicdanımı rahatsız etmiyor. Uygulama, kitabı kaldığınız yerden açıyor ve istediğiniz sayfaları işaretleyebiliyorsunuz. ♡