Marie

“Üzülme,”dedi. “Bazen mecbur kalır insan.”
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim, gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda. ”
Alıntı
Şöyle bir söz vardır. Hayatını kendin için yaşamıyorsan, kim senin için yaşayacak? Kendi hayatını sadece sen yaşarsın. Hayatını kimin için yaşamaya gelince, tabi ki cevap sende yine Hayatını kendin için yaşamıyorsan, Senin yerine kim yaşayabilir?
Düşünce
BİLİYOR MUSUN?
Toparlayamıyorum kendimi, bu sefer kalkamıyorum yerimden, uyku girmiyor gözüme, düşünmekten kafayı yemek üzereyim. Neden ben hep böyle olmak zorundayım. Neden sevilen ben olamıyorum ya. Neden ben tüm acıyı yaşamak zorundayım. Çıkış göremiyorum kendimde…
Düşünce
ESKİSİ GİBİ Seneler sürer her günüm, Yalnız gitmekten yorgunum; Zannetme sana dargınım, Ben gene sana vurgunum. Başkalarına gülsem de, Senden uzak kalsam da, Sevmediğini bilsem de, Ben gene sana vurgunum.
Alıntı