şeftaliagacı

şeftaliagacı
@pembeseftaliagaci
Zaman akıp gidiyor ama hiçbir zaman bizim sonsuzluğumuza yetişemeyecek...
- Benimle onun arasında kaldıysan, onu seç Milena! + Neden? - Çünkü beni gerçekten sevseydin, seçenek olarak görmezdin....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Pes ettiğimde değil, olmayacağını gözüme soka soka gösterdiğin için vazgeçtim... "
"İlişki için belirleyici olan, senin ile benim, zamansal olarak, ne kadar bir arada bulunduğumuz değil, yaşamsal olarak, ne kadar şeyi birlikte geçirdiğimizdir. Sen ile ben, hiç bir arada olmadan da birlikte olabiliriz. Ben tek başıma bir şey yaparken seni düşünerek yapıyorsam, yaptığımı; sen de tek başına bir şey yaparken beni düşünerek yapıyorsan yaptığını, birlikteyizdir. Bu bir avuntu mu?"
Edebiyat
"Bizde unutmuş gibi yaparız. Hiç kırılmamış, ağlamamış gibi..."
Edebiyat