sadiye

sadiye
*bir Didem Madak satırında karşılaşmak ümidiyle*
MEB~Türkçe Öğretmeni
Samsun
Samsun, 28 Ocak
26 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
“sendeki sende kalacak. kimseyle ilgili değildi, kimseyle ilgili olmayacak. aşk onunla ilgili değildi. yerine başkası gelecek, aşk hep sende olacak. gelecek olana yer aç."
Reklam

sadiye

, bir kitap okudu
Puan vermedi·352 syf.·
22 günde okudu
·
2022 5. kitabı
Haruki Murakami
7.1/10 · 13,9bin okunma
Ama unutmak için ne kadar çabalarsam çabalayım,yüreğimin ta derinliklerinde,kenar çizgileri belirsiz bir boşluk öylece duruyor..
Sevgilim, bu ayak sesleri, bu katliâmda hürriyetimi, ekmeğimi ve seni kaybettiğim oldu, fakat açlığın, karanlığın ve çığlıkların içinden güneşli elleriyle kapımızı çalacak olan gelecek günlere güvenimi kaybetmedim hiçbir zaman…