sadiye

sadiye
*bir Didem Madak satırında karşılaşmak ümidiyle*
MEB~Türkçe Öğretmeni
Samsun
Samsun, 28 Ocak
26 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
seni bir yaz gününe benzetmek mi, ne gezer? çok daha güzelsin sen, çok daha cana yakın: taze tomurcukları sert rüzgârlar örseler, kısacıktır süresi yeryüzünde bir yazın: ışıldar göğün gözü, yakacak kadar sıcak, ve sık sık kararı da yaldız düşer yüzünden
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bence bütün bu başımıza gelenler Kader değil prensip yani bence Mesela ben şimdi rakı içiyorum bahçede Ve sanırım gel desem gelmezsin İhtimal ki sinir krizi geçiriyorsun bir yerlerde Ne yani şimdi bu kader mi allah aşkına? Kader değil prensip deve inadı var her ikimizde Ben seni seviyorum ve yalnız rakı içiyorum, niye? Sen beni seviyorsun ve buna rağmen Sinir krizi geçiriyorsun bir yerlerde Niye? Kader deme n'olur bana kader değil prensip bu Kader değil prensip tüm bu başımıza gelenler Şimdi kalk gel desem sana gelmezsin biliyorum Prensiplerin var senin dirayetlisin biliyorum Biraz daha içersem prensibin kaderim olur Olsun sevdiğim ben seni gelmesen de seviyorum..
1000Kitap
Bekliyorum Öyle bir havada gel ki, vazgeçmek mümkün olmasın! Öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın. ellerimde koparmaya çalıştığım zincirlerden kalma yara izleri yeni yeni iyileşmeye yüz tutmuş olsun. gözlerimde öyle bir karanlık olsun ki, gören kör oldum sansın. yanaklarım kurumuş olsun göz yaşlarımdan, dudaklarımsa çatlak çatlak. öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın. belki bin tane aşktan geçmiş olayım ve hiçbiri olmasın gözümde. hiçbiri tamamlayamamış olsun cümlelerimi, hiç biri bağlayamamış olsun geceyi sabaha. hiçbirinin gülüşünün her anı senin kadar aklıma işlenmemiş olsun. hiçbirinin hayali en güzel haliyle barınamamış olsun beynimde. hiçbirinin izi kalmamış olsun bedenimde. öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın. sessizce ağladığım anları kimse çığlık çığlığa hıçkırıklara dönüştürememiş olsun. ellerim kimsenin üzerinde eriyip gitmemiş olsun, gezinse bile. dudaklarım senin adını söylerkenki gibi kıvrılmamış olsun hiç bi ad’a yeterince. yerine koymaya çalıştığım her beden yok olup gitmiş olsun kumlar aktıkça tane tane. unuttuğumu sandığım, vazgeçtiğimi sandığım, sevmediğimi sandığım öyle bir zamanda gel ki yerçekimine karşı koysun damarlarımda beni yaşatan her zerre. öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın…
Edebiyat
Kendimi herhangi bir yere ait hissetmiyorum. Ne bir şehre, ne bir ülkeye, ne de dünyaya. Yeryüzüne susmaya gelenler sınıfındanım.