📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O bir çay istemişti, trenin içinde
biz tren yolcusuyduk, çölün içinde
ben yalnız kalmıştım, senin için de
oysa kaç kişinin yerine sevmiştim seni!
Aşkı geçtik, gözlerini açabilirsin
O bir dile sığınmıştı, sözü için de
yolu yoluma çıkmıştı, çölü içinde
ben eski kalmıştım, senin için de
oysa kaç çocuğun yerine övmüştü seni!
Düşü geçtik, kendine bakabilirsin
O bir bende kırılmıştı, hayli içimde
ıssız otağ kurtulmuştu, canım için de
ben kime kalmıştım, senin için de
oysa kaç bahçe yerine açmıştım seni!
Kimi geçtik, kimseye sorabilirsin.