edebiyatın yapı taşlarından biri bence.....okumaya başladığınızda kafanız karışabilir sıkılabilirsiniz ama pes etmeyip devam ederseniz gerçekten pişman olmayacaksınız.
Ayfer Tunç ne yazarsa yazsın okudum ve gerçekten de pişman olmadım çok güçlü bir kalem....bu romanı da dünya ağrısı çekenler için...bu dünyanın kaygılarına ortak olamayıp kendi ruhlarının ağırlığında ezilenlerin romanı...
Aytamatov'un kaleminden harika bir anlatı......roman kahramanları o kadar gerçek ki acıları acınız kaygıları kaygınız oluyor.....okumamış olan arkadaşlara tavsiyemdir
murathan mungan kitapları içersinde beğenmediğim tek kitap diyebilirim....daha güzel olabileceğini hayal etmiştim....Murathan Mungan roman yazsın bence....