“Koca Osman: “İyi ki yetiştin yavru “dedi. “Hızır oldun da yetiştin, canımıza can kattın. Halimiz dirliğimiz hiç yok bu Ali Safa itinin elinden. Bu köyü bize bırakmayacak, bu belli. Bu benim gücüme gidiyor yavru, insanlığıma dokunuyor.”
“Bir daha ömrü boyunca bu tatta bir kahve içmeyecekti.Her kahve içişte Kamer Ananın kahvesi gelecekti aklına, ama ne o erişilmez tadı, ne o erişilmez kokuyu bir daha tadamayacaktı. Ömrü boyunca bu kahvenin tadını duyacaktı, her kahve içişinde bu kahveyi arayacaktı. Her kahveyi bu tada varmak için içecekti.”
Yeni yıl yeni güzellikler ve umutlarla gelsin...Yeni yılda sağlık,mutluluk,kardeşlik-barış,dayanışma ve bol bol kitaplı zamanlar dilerim...Mutlu yıllar...