Belki de hakir gördüğün
O fakir bedende
Engin bir hayat
Zengin bir yürek vardır
Aldanma ey gönlüm sen
Dışı namus
İçi kabus
Ne vahim manzaralar gördüm ben…
Bu uygulamanın ismi Bin kitap değilde Bin sapık olmalıymış…
Yazık ki toplumumuz ne halde !
Uygulamayı açtığımdan beri edebiyatla alakası olmayan ve kitap okuyorum kisvesi altında zihnini bacak arasında kaybetmiş bir sürü mesaj aldım. Biraz edep yahu o mesajları atanlara şunu soruyorum
Sizin Anneniz kardeşiniz eşiniz yok mu ?
Azıcık adam olun lütfen!!!
Bu uygulamanın ismi Bin kitap değilde Bin sapık olmalıymış…
Yazık ki toplumumuz ne halde !
Uygulamayı açtığımdan beri edebiyatla alakası olmayan ve kitap okuyorum kisvesi altında zihnini bacak arasında kaybetmiş bir sürü mesaj aldım. Biraz edep yahu o mesajları atanlara şunu soruyorum
Sizin Anneniz kardeşiniz eşiniz yok mu ?
Azıcık adam olun lütfen!!!