Bu uygulamanın ismi Bin kitap değilde Bin sapık olmalıymış…
Yazık ki toplumumuz ne halde !
Uygulamayı açtığımdan beri edebiyatla alakası olmayan ve kitap okuyorum kisvesi altında zihnini bacak arasında kaybetmiş bir sürü mesaj aldım. Biraz edep yahu o mesajları atanlara şunu soruyorum
Sizin Anneniz kardeşiniz eşiniz yok mu ?
Azıcık adam olun lütfen!!!