Meryem Balkaya

Meryem Balkaya
@pesimistm
Sınıf Öğretmeni
1168 okur puanı
Haziran 2016 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Umut hakkmdaki en kötü şey neydi biliyor musunuz? Çoğu kez sizi hayal kırıklığına uğratırdı."
Sayfa 344·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bence ismin ölürken dudaklarıma kondurmam için hoş bir sözcük.”
Sayfa 180·Kitabı okuyor
“Ben hep yaralıyım. Hep biraz eksik.”
Sayfa 115·Kitabı okuyor
"Kim bilir, belki de canavar güzeli elde edebilirdi?"
Sayfa 428·Kitabı okudu
“Pae, sana baktığımda... Perişan oluyorum. Boğuluyorum, tek nefese muhtaç kalıyorum.”
Sayfa 425·Kitabı okudu