6/10
·352 syf.··
2026 18. kitabı
Yani Rinacım tamam işime geldi mi çoğu şeyi görmezden gelebiliyorum dedim ama bu kadarı da biraz fazla değil miydi sence de. Smut sahneler çok fazlaydı ve içerikleri de aşırı dozluydu. Atlayarak okumama rağmen arada sahnelere gözüm kaydı ve (neticede iradem de bir yere kadar) kemerle boğmak nedir ya, gerçekten ama yok artık, birde bundan keyif alınması çüşş, pesss, ohaa falan filan yani.:((( Ayrıca Sashacım da bu kitapta ölmelere ve kendini yem etmelere doyamadı bir türlü. Onu almayın beni alın, aman onu öldürmeyin beni öldürün,… Aşkın gözü kördür derler ama Sashanın aşkı onu ondan aldı, aklı maklı, sağduyusu hiçbirşeyi kalmadı. Kendine gel bi kızım ya ne bu böyle buldumcuk deliliği. Çok güzel bir kurgunun ve akıcı, keyifli bir işleyişin sapkınlık seviyesindeki gereksiz itici güçlere ihtiyaç duymasını gerçekten hiç ama hiç anlayamıyorum. Sayın yayınevleri ve sayın yazarlar kitaplarda sansürlü ve sansürsüz basım seçeneği oluşturmanızı istiyorum. Kim hangisini istiyorsa onu alsın, okusun ve mutlu olsun. Bu kadar basit. Neyse kitaba gelecek olursam çok canımı sıktığı aşikar, geçiş kitabı olucam derken yazarcım tabiri caizse geçirmişte geçirmiş. O son dakika bitiş golleri olmasaydı kitaba dört bile verebilirdim, o derece yani. Tüm bunların yanında; Rina bir kitabını nasıl bitirip diğer kitabını nasıl hemen aldırtacağını çok ama çok iyi biliyor. Kitabı bitirir bitirmez hemen son kitabın birkaç bölümü okudum ve biraz sakinleştim, anca ondan sonra yorum yazma işine girişebildim. İyiyim, iyiyiz, iyiler, sıkıntı yok, ok… Daha da ne diyeyim, buraya kadar okuduysanız çok teşekkürler.:))) Kitabı okurken azıcık şişmişim galiba, çok sorry. Hepsini ortaya saçıp kurtulmam lazımdı. Velhasılı, bu kitabı pek sevmemiş olsamda, seriye kaldığım yerden anında devam ediyorum. Öylede tutarlı
Kitap Yorumu
Canavarımın YalanlarıRina Kent · Ren Kitap · 2025249 okunma
Puan vermedi·440 syf.··
2026 7. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 27 Ocak 2026 10:51
Tam bir kadın romanı bu. Çağlar boyunca susturulan,bastırılan,konuşulmayan travmaların biçimlendirdiği "kadının" romanı. Roman ilk yayımlandığında çok eleştiri aldı. Özellikle de erkeklerden tarafından. Neymiş efendim,kadın vır vır vır ,durmadan konuşuyormuş. Pardon,anlamadım. Zaten romanın da anlatmaya çalıştığı bu değil miydi? Susturulan,susturulmaya çalışılan kadınların itirazı bu. Erkekler bir romanda dahi bir kadının konuşmasından rahatsız olmuşlar. Pesss yani!!! Roman bir aileden yola çıkarak hem toplumsal hem de bireysel hafıza üzerinden hem ailenin hem de Türkiye'nin yakın tarihini anlatıyor. Romanın ana karakteri Şehnaz hiçbir şeyi unutamama derdinden muzdariptir. En saçma anları bile hatırlar. E, bu da haliyle içine attıklarını ,konuşarak-yazarak dışarı boca etme,rahatlama isteği doğurur. Bu sırada annesinin uyurgezer olduğunu fark eder. Uyurgezerliği sırasında annesinin anlattıkları geçmişinden, doğru bildiği her şeyden şüphe etmesine neden olur. Uyurgezerlik sadece fiziksel bir sorun değildir. Geçmişin bilinçdışı bir şekilde yüzeye çıkışının bir metaforudur. Gündüz konuşulamayanlar gece ortaya çıkar.Gündüz susturulan,"makbul" olması gereken kadınlık rolleri gece askıya alınır. Romanda kadınlık bir kader gibi anlatılırken susmayı öğrenen anne ve bunu devralan kız ilişkisinde Şehnaz yazarak ve anlatarak bu çemberi kırmayı amaçlar. İşte kadının çok konuşması biraz da bu döngüyü kırabilmesi içindir. Feminist bir açıdan bakarsak kuşaklararsı suskunluğu,bastırılmış kadınlığı,kutsal anneliği,patriyarkanın görünür-görünmez işleyişini yansıtır roman. Ayfer Tunç'un son zamanlarda yazdığı en iyi romanlarından bence.(Kuru Kız'ı fazla beğenmemiştim.Bir Deliler Evinin Yalan Yanlış Tarihi gibi bir romanı varken üstelik)Özellikle farklı anlatım biçimleri denemek
Annemin Uyurgezer GeceleriAyfer Tunç · Can Yayınları · 20267,2bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
10/10
·376 syf.··
2025 37. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 31 Aralık 2025 00:00
Evet sonunda tüm o merak edilen her şeyi öğrendik ama nasıl öğrendik? Aptal komiser hastanede istirahat ederken doktor ve hemşirecilik oynayan segur ile heidi sağolsun tüm her şeyi ortaya çıkardı. Grange in alık dedektif ve olayla bağlantılı kişileri olaya polis soruşturmasına dahil eden dedektif sevdası beni öldürüyor. Mermer adamdada aynı şekilde bir ekipleşme vardı. Bu insanlar neden işin içinde kendi işini kendin yap lütfen…. Gelelim olayların oluş şekline… nutkum tutuldu… aklım durdu… katil beyi uzun uzun anlatmasına verdiği tüm o detaylara ba yıl dımmmm. Nasıl bir dünya orası öyle? Sen ordan nasıl uyum sağladın modern yaşama??? Sen nasıl bir insansın yaa?? Nasıl ya nasılllll? İşin özünün baba oğul çatışması olması işleri çok başka boyuta getirdi ki bu nasıl bir ailedir ya pesss böyle bir kurgu yazmakta yani. Bir şaheser resmen böyle ince ince işlenmiş doldurulmuş bir başyapıt
Gölgelerin KralıJean-Christophe Grangé · Doğan Kitap Yayınları · 2025824 okunma
Puan vermedi·400 syf.··
Beğendi
·
2024 23. kitabı
“ Yazgılarını sen belirlersen nerede, ne zaman, ne yapacaklarını da bilirsin. Sen elin sahibiysen kuklanın yapacağı her şey sana bağlı olur. Eğer elin sahibi onlardan biri olursa korku ve ıstırap peşini bırakmaz.” “ Evinden çok uzakta, hiç tanımadığı karanlık bir odada, kelepçeler içinde uyanan Simonize Rexton, kendini vahşi ve kusursuz bir oyunun içinde bulur. Siyah zarflardaki talimatları yerine getirmeyi ve hayatta kalmayı başarabilirse, oyunun sonunu görebilecektir. Tıpkı kendisinden çok uzaklarda uyanan ve aynı korkuları yaşayan diğer kuklalar, Eylül Belen ve Dr. Gregory gibi Birbirinden habersiz bu üç sıradan oyuncu; gizemi çözmek ve kuklacıyla yüzleşmek için müthiş bir gerilimin ortasına atılırlar. Böylece San Franscisco-Türkiye-New York üçgeninde oynanan ve insanoğlunun yazgısını değiştirecek esrarengiz bir oyun başlar.” Kitabın kapağını kaplasak ve yazarın adını söylemeden bu tarzı seven bir okura okutup duygu, düşünceleri sorsak eminim ilk söyleyeceği “ Wavvv yabancı yazarlar bu işi biliyor, mükemmel” olacaktır. Değerli yazarımız öncelikle sizi tebrik ediyorum. Bugüne dek okuduğum psikolojik- gerilim ve polisiye tarzının bir Türk yazar tarafından bu denli başarılı olması beni ziyadesiyle gururlandırdı. Kıymetli kitapların kıymet veren ellerde okunup yüreklerde yer edinmesi dileğimle..günay gafur Günay Gafur Kitabın kurgusu, konusu tek kelime ile mükemmeldi. Bermuda Şeytan Üçgeni resmen. Üç ayrı yer üç ayrı oyuncu ve ipleri ellerinde tutan kuklacı. Siyah zarflar ile oyun başlar ve talimatların yerine getirilmesi istenir aksi halde oyunun sonu kendileri için bitiş noktası olacaktır. Gizemin doruklarında sayfalar akarken dahice kurgulanmış olayların içinde karakterler ile birlikte bendeniz her seferinde başımıza gelenleri sorgularken pesss yani dedim. Bilimin
1000Kitap
KuklacıGünay Gafur · Fantastik Kitap · 2021346 okunma
İcraatın içinden…!!!
10/10
·166 syf.··
Beğendi
·
2024 7. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 06 Mart 2024 15:32
Birazcık ama birazcık okusak belki az biraz düzeliriz ama nerdeee! Uğur Mumcu’nun kitapları tam bir tarih! Okumalı ve okutulmalı. Hep şaşırarak okuyorum onun eserlerini, lakin bu kitabı okurken ağzımı hiç kapatamadım pes pes pesss! Ama nasıl değişsin; soyadlar aynı babadan oğula, dedeye… halk da aynı körlük de devam… Einstein demiş ya; aynı şeyi yaparak farklı bir sonuç elde etmeyi bekleyemezsiniz” diye. Yooo gayet de aynı şeyleri yapıyorlar ve sonuçta hep aynı!! Daha yaratıcı olmaya bile gerek duymuyorlar. Alıcı kitle memnun! Demek sorun halkta net!! Yazık kurunun yanında yanan yaşlara!!!
Siyaset
Tarikat-Siyaset-TicaretUğur Mumcu · UM:AG Araştımacı Gazetecilik Vakfı · 2020772 okunma
6/10
·364 syf.··
2024 27. kitabı
Bir #juliaquinn kitabına 6 puan vermeme neden olan yayın evine, çevirmene, editöre, ilk oyuyana, son okuyana,.... falana filana en içten teşekkürlerimi bir borç bilirim. Hiç mi basıma yollamadan önce kitabı kontrol etmediniz yahu, pesss diyorum başka birşey diyemiyorum..... Only positive vibes diyerekten yorumuma geçecek olursam; Meraklı, zeki, eğlenceli, komik ve tatlı olan ikilimiz Poppy ve Andrew un laf sokma sanatları ve espirileri çokça darbe almış olsalarda ben onları ve hikayelerini çok sevdim. Çok nevi şahıslarına münhasır tiplerdi kendileri.:) Kitabın orjinalini okumuş olsaydım eminim buraya bir sürü methiyeler düzerdim ama, ama işte.:)) Peki, bu kitaptan alınması gereken en önemli ders neydi???? "Kıymetli paralarınızı hakkı verilerek güzel ve düzgün bir şekilde çevirilmiş kitaplara saklayınız. İsraf etmeyiniz..."
Kitap Yorumu
Öteki Bayan BridgertonJulia Quinn · Epsilon Yayınevi · 202383 okunma