İlk kitabını okumadım ama bu kitapta yeteri kadar heyecan, gerilim, ve korku vardı.merak uyandiricı, dili yalın, sürükleyici ve oldukça ürpertici bir kitap.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Güzel bir kitap.duygular yoğun olarak anlatılmış. fakat hayat hikayesi dışında yazılan her sayfa kendinin tekrariydi.sürekli aynı kelimeler dönüp duruyor.
Anlatim tarzinı ,tavrını ve felsefesini beğenerek okuduğum bir yazar.hem keyifli hem de öğretici .. En çokta bu kitabını sevdim.çok güzel fikirleri var..