📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''İnsanların büyük bölümü, birçok güzelliği göremezdi. Onlar, birer uyurgezer gibi, geçip giderlerdi güzelliklerin yanından.'' diyor küçük bir gürgen ağacı. Üstelik biz insanlar güzellikleri göremediğimiz gibi verdiğimiz zararları da göremiyoruz. Bize hayat veren, yuva olan evimizi günden güne kirletmeye devam ediyoruz. Bunu yaparken hiçbir ayrım yapmadan her şeyi ellerimizle yok ediyoruz bilerek veya bilmeyerek. Ama bu zararların farkına varmıyoruz, düzeltmek için uğraşmıyoruz, sadece günden güne daha çok zarar veriyoruz. Herkesi durup düşünmeye teşvik eden, sorgulatan, zaman zaman gülümseten, zaman zaman üzen ama en çok da üzen bir hikaye. ''Keşke insanlar dünyayı sevmeyi öğrense...''
İnsan dedesinden ve ninesinden, ne öksüz, ne yetim, ne de dul kalır. Onları uzun yolun bir yerinde doğallıkla, dalgınlıkla, sanki bir şemsiye unutur gibi bırakırız.