Bir suredir 'edebiyat eseri' okumayanlara sahane duygular hissettiriyor kitap. Kitabi fazlasiyla ovesim var ve az once saydiklarimdan mutevvellit overken kendimi frenleyecegim.
Gece goz gezdereyim sonra okurum diye elime aldigim bu kitap oyle bir akiyor ki tek solukta bitirdim. Hocam sahane yahu!
Inancsiz birisi olarak cehennem tasviri okumak ne kadar ic karartici olsa da olaylarin akisi ve aralardaki telmihler(pek de aralarda degil) ilgiyi daima canli tutuyor.
Okuyunuz, okutturunuz.
Uzun bir inceleme ve guzelleme yazmak isterdim ama hem yorgunum hem de yolcuyum. Bir gun editlemeyi hatirlarsam yazacagimdan suphe olmasin.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap Hasan Ali Yucel'i ve dunya gorusunu gayet net sekilde aktariyor. Yazarimizin da zaten adama hayranligi sorgulanamaz ama...
Cok agir yazilmis be hocam. Gitmiyor yani kitap.
En azindan bu kitabi okumadan once tavsiyem Hasan Ali Yucel'in Gectigim Gunlerden kitabini okumanizdir.
Halit Ziya'nin saheseri. Oncesinde bir inceleme yazmisim fakat yayinlamamisim. Simdi onu okuyunca uslup farki ne garip geliyor. Degisiyor be insan!
Yalniz bu degisiklikler bile etkileyemedi bu kitap hakkindaki fikirlerimi.
Kendimi Ahmet Cemil'e benzetmistim ilk okurken. Kaderimiz de uyustu sonrasinda:
Buyuk hedefler, senden daha iyi sarta sahip olanlar derken dus kirikliklari...
Cok seviyorum bu kitabi. Bana gore Turk edebiyatinin en iyi romanidir.