Neyin suç olduğunu, neyin olmadığını iyi bilmiyorduk.Polisin işe karışması çok önemli bir sorun gibi görünüyordu. Ben en çok cep defterimin alınmasına üzülmüştüm. Günlük duygularımı, sıkıntılarımı olduğu gibi yazmıştım onlara. Başkasının okumasını istemiyordum. Ertesi gün baktım ki ohoo, benim bazı cümleler arkadaşların ağzında. Hatta karatahtaya yazılmış. Şaşmıştım. İnsanların bu kadar kötü olabileceğini ilk o zaman görüyordum.