"Onunla ilgili ne biliyoruz? Adamın ölülere takıntısı var. Onları koklamak, onlara dokunmak için can atıyor. Cesetlerin kokusu ayyuka çıkana kadar saklıyor onları bir yerlerde. Sonra da elinden çıkarıyor. Böyle bir adam herhalde mezarlıkta dolaşmakla bile tahrik oluyordur. Küçük bir erotik macera yaşamak için gece karanlığında gelmiş olmalı.."
Sayfa 206 - Martı YayıncılıkKitabı okudu
Ölüler kimin umurundaydı? Bir polis memuru için yaşayanlar önce gelirdi..
Sayfa 194 - Martı YayıncılıkKitabı okudu
Reklam
"Federaller böyle işte. Bilgi güçtür derler ya. Onlar da bu yüzden saklıyorlar bildiklerini. Aptal maço oyunları bunlar Sen, ben, Allahın belası James Bond'lar için birer piyondan farksızız.."
Sayfa 192 - Martı YayıncılıkKitabı okudu
DNA
Rizzoli beşinci çizgiye baktı. Bunun, Gail Yeager'ın yaratılmasında kullanılan tasarımın şeması olduğunu düşünmek ürkütücüydü. Benzersiz bir insan bireyinin, saç renginden tutun da nasıl kahkaha attığına dek her şeyiyle, bu zincire indirgenebiliyor olduğunu düşündü. Ama bu otoradda kocasını seven, annesinin ardından yas tutan o kadından eser yoktu ki Hepimiz bundan ibaret miydik? Bir dizi kimyasal halkadan oluşmuş bir kolye. Madem öyle ruhumuz bu çifte sarmalın neresinde duruyordu?
Sayfa 186 - Martı YayıncılıkKitabı okudu
"Cinayette sabit bir senaryo olmaz," dedi. "Her kurban farklı şekilde tepki gösterir. Bu oyunda iki ayn karakter var Korsak. Katil ve kurban. İkisi de sonucu etkileyebilir.."
Sayfa 174 - Martı YayıncılıkKitabı okudu
"Cinayette sabit bir senaryo olmaz.."
Sayfa 174 - Martı YayıncılıkKitabı okudu
Reklam
Geri199
1.000 öğeden 991 ile 1.000 arasındakiler gösteriliyor.